Teatteri Joriini

Teatteri JORIINI on toiminut Jorvissa lähes 30 vuotta. Näytökset ohjaa aina ammattilainen.

Ryhmällä on sairaalan väestönsuojassa oma tilansa, jossa se kokoontuu pääsääntöisesti kerran viikossa kahden tunnin harjoituksiin. Harjoitusten tarkoituksena on kehittyä ilmaisutaidossa ja päämääränä on aina valmis esitys.

Uusia jäseniä teatteriin otetaan lähinnä ennen uuden näytelmän harjoituskautta. Yhteyttä voit kuitenkin ottaa milloin tahansa.

Teatteriin voit liittyä myös jos olet näyttelemisen sijasta kiinnostunut muusta teatterin tekemiseen liittyvästä toiminnasta esim. valosuunnittelusta, puvustamisesta tai lavastamisesta.

Tule mukaan!
Ilmoittaudu sähköpostiviestillä suvi-paivi.pousi@hus.fi

Teatterin harrastaminen on mielenkiintoista. Siitä saa voimavaroja ja oppia myös työelämään. Ennen kaikkea teatterin tekeminen on HAUSKAA.

Teatteri JORIINI

Jorvin Henkilöstöyhdistys ry