Pyöräilyjaos – CC Jorvi

PYÖRÄILYJAOKSELLA EI OLE TOIMINTAA!

Jos olet kiinnostunut elvyttämään jaoston toimintaa ja ryhtyä yhteyshenkilöksi, niin ole yhteydessä yhdistyksen sihteeriin paivi.anttila@hus.fi

JorviCC:n tarkoitus on innostaa jorvilaisia turvallisesti pyöräilemään ja kuntoilemaan sekä antaa tietoa pyöräilystä ja pyörähuollosta. Jaos järjestää yhteisiä pyöräilytapahtumia. Ehdotuksia uusien tapahtumien järjestämisestä otetaan mielellään vastaan.

Jäsenet voivat tehdä pienimuotoista pyörähuoltoa väestösuojassa, jossa jaostolla on oma lukittu tila tätä varten. Sieltä löytyy sopivia työkaluja, pyörän korjauspukki ja jalkapumppu. Lisätietoja saa yhdistyksen sihteeriltä (paivi.anttila@hus.fi).

Jaostolla on pyörän lentolaukku ja auton katolle kiinnitettävä pyöränkuljetusteline kahdelle pyörälle.

Jorvin Henkilöstöyhdistys ry