Hathajooga

Hathajoogan ohjaaja on Minna Kärkkäinen.

Jooga on Wisdomyogan
Löydä Kehon Viisaus-joogaohjelman mukainen.

Jooga torstaisin klo 16.00 – 17.00
Jorvin Diabeteskeskuksen liikuntasalissa

Jooga torstaisin 5.9.2024 alkaen klo 16-17.
Mahdolliset muutokset ilmoitetaan osallistujille sähköpostitse (esim ohjaajan sairastuminen).

Joogan paikkana on Diabeteskeskuksen liikuntasali.

Tarvitset tunnille oman joogamaton ja mukavat joustavat vaatteet, jossa voi tehdä myös dynaamista harjoitusta.  Sali on melko viileä, joten loppurentoutusta varten on hyvä olla mukana lämmintä vaatetta ja/tai viltti sekä villasukat. Viltti toimii myös apuvälineenä hyvin joogassa.

Menemme joogassa Wisdomyoga Löydä Kehon Viisaus joogaohjelmaa läpi. Lisätietoa joogaohjelmasta täältä.

Wisdomyoga ei vaadi aiempaa joogakokemusta, joten tämä toimii myös hyvänä sisääntulona joogaan. Joogassa annetaan variaatioita asennoista, jotta jokaiselle löytyisi juuri itselle sopiva harjoitus.

Joogaohjelma on rakentunut 22 teeman ympärille, ja tavoitteena on, että saavutamme positiivisia tuloksia näiden teemojen tiimoilta.  Löydät teemat myös Wisdomyogan joogaohjelma sivulta. Pääpaino harjoituksissa on selän ja rangan huoltaminen, kehon kireyksien vähentäminen, stressin poisto ja hallinta sekä kehon energisointi ja elävöittäminen.

Opettelemme myös joogaohjelman aikana linjaamaan klassisimmat joogasanat oikein.

Maksathan henkilöstöyhdistyksen jäsenmaksun ennen ensimmäistä osallistumiskertaa.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Joogaopettaja:
Minna Kärkkäinen (RYT200, DI, FM), Wisdomyogan perustaja. Hän on opettanut päätoimisesti joogaa vuodesta 2019 eri toimipaikoissa ja työyhteisöissä. Aiemmin hän on toiminut mm tutkija lääketieteellisessä tiedekunnassa.

Hän yhdistää omassa opetuksessa usean joogatyylin harjoitteita. Jooga on opettanut hänelle, kuinka voimme kehittää omaa mieltä ja kehoa omia rajoja kunnioittaen sekä vaalia hyvää terveyttä ja henkistä kasvua. Hän harjoittaa tietoista läsnäoloa ja rentoutumista joogan avulla, joiden avulla voi elää stressittömämmin hetkessä murehtimatta tulevaa tai mennyttä.

Palautteita Minnan ohjaustyylistä:

“Minnan joogasta tulee aina tosi hyvä olo. Hän osaa tosi hyvin opettaa uudet liikkeet. Plussana lempeä ääni.”

“Minna on joogaopettajana erittäin sydämellinen ja hänestä huokuu lämmin energia. Minna ottaa hyvin huomioon kaikki joogaajat, oman joogatasonsa mukaan. Asanoissa löytyy aina vaihtoehtoja kaikille. Minnalla on erittäin selkeä ohjaustapa. Suosittelen häntä kaikille vasta joogaa aloittelevillekin.”

“Ohjausta on helppo seurata ja Minna näyttää liikkeet selkeästi, myös eri variaatiot. Ammattitaito ja kokemus näkyvät ja kuuluvat ohjauksessa.“

“Minna saa tuntemaan, että oma taso riittää hyvin eikä tarvitse pinnistellä äärirajoilla. “ “Minna on välitön ja aito, mikä luo hyvän ilmapiirin ja tunnelman harjoittelulle. “

Lisätietoa joogakoulutuksesta:
RYT 200 HearfulYoga, Lempeyden jooga
RYS 30 CE Yogi Flight School, Arm Balance and Inversions linkedin.com/in/minnakata/ Youtube Joogaopettaja Minna Kärkkäinen

Maksathan henkilöstöyhdistyksen jäsenmaksun (vuosi 2024 tai kevätkausi 2024 / syyskausi 2024) ennen ensimmäistä osallistumiskertaa.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Yhteyshenkilöt ja lisätietoa antavat Meri Kärki-Suni: meri.karki-suni@hus.fi ja Mirka Linden: mirka.linden@hus.fi

Jorvin Henkilöstöyhdistys ry