Kulttuuri

Jorvin henkilöstöyhdistys hankkii jäsenistölleen edulliseen hintaan lippuja teatterinäytöksiin yms. kulttuuritapahtumiin.

Tapahtumista ilmoitetaan yhdistyksen Facebookissa ja Instagramissa.

Sitovat ilmoittautumiset tapahtumiin sähköpostilla tapahtumakohtaisesti ilmoitettuun määräaikaan mennessä osoitteeseen jorvin.henkilostoyhdistys@gmail.com

Saat sähköpostilla vahvistuksen siitä, onko lippuja vielä jäljellä.

Vahvistuksen jälkeen voit käydä suorittamassa maksun yhdistyksen nettisivujen Kaupan kautta https://www.jorvinhenkilostoyhdistys.fi/ , valitsemalla Kulttuuritapahtumista oikean osallistumismaksun ostoskoriin.
Jos haluat ehdottomasti olla käyttämättä nettisivujen Kauppaa ja maksaa lipun suoraan yhdistyksen tilille, sekin on mahdollista (joskaan ei niin suotavaa, koska silloin maksustasi ei tule automaattisesti vahvistusta yhdistyksen sähköpostiin eikä tietosi siirry niin nopeasti osallistujalistalle).

Maksaessasi osallistumismaksun suoraan yhdistyksen tilille, on sinun ehdottomasti lähetettävä maksusta kuittikopio henkilöstöyhdistyksen sähköpostiin jorvin.henkilostoyhdistys@gmail.com, niin kulttuurivastaava lisää tietosi osallistujalistaan
Yhdistyksen tilinumero on: FI74 1378 3000 221958.

Kulttuurivastaava ilmoittaa sähköpostilla mistä ja milloin voit noutaa maksamasi liput.

Ehdoton edellytys lipun lunastamiselle on jäsenmaksun maksaminen.

Muistathan että saat ostaa seuralaisen lipun vain jos ostat lipun myös itsellesi!

Kulttuurivastaava: Katriina Malmivaara (jorvin.henkilostoyhdistys@gmail.com)

Jorvin Henkilöstöyhdistys ry