Liity

Jorvilaisilla on oma yhdistys

Jorvin henkilöstöyhdistys r.y. on Jorvin sairaalan henkilökunnan oma yhdistys. Yhdistykseen voivat liittyä kaikki Jorvin kampuksen henkilökuntaan kuuluvat ja Jorvin palveluksesta eläkkeelle siirtyneet. Yhdistyksen tarkoituksena on järjestää jäsenistölleen virkistys-, vapaa-ajan- ja harrastustoimintaa.

Harrastepiirit esitellään Henkilöstöyhdistyksen nettisivuilla. Enemmän tietoa saat niistä ottamalla yhteyttä yhdyshenkilöihin. Voit myös itse perustaa uuden harrastepiirin, kun löydät vähintään 10 innokasta harrastajaa ja ryhmälle yhdyshenkilön. Harrastepiirin perustamisesta tehdään esitys johtokunnalle, joka päättää asiasta.

Yhdistyksen toimintaa johtaa yleisessä syyskokouksessa valittu johtokunta. Jos sinulla on harrastustoimintaa tai muuta, yhdistystä koskevaa asiaa, voit aina ottaa yhteyttä johtokuntaan. Yhdistyksen toimintaan ja asioihin voit vaikuttaa myös osallistumalla yhdistyksen vuosikokouksiin.

Maksettuasi jäsenmaksun voit kuittia vastaan noutaa jäsenkortin Jorvin kukka ja lahja -kioskista. Saatuasi ilmoituksen sähköpostiisi voit noutaa ostamasi tapahtumaliput samasta kukkakioskista.

Viihdytään yhdessä!

Johtokunta